martes, 25 de noviembre de 2008

Eva García, nomenada Vicesecretària d'Organització del PP de Barcelona


Foto: Pepe Martínez

Eva García, regidora-Portaveu del Grup Municipal del PPC de Montcada i Reixac, va ser nomenada dissabte passat –durant la celebració del Congrés Provincial del PPC- com a Vicesecretària d'Organització de la nova Executiva de Barcelona. Fa només 5 mesos, ja va ser anomenada també Secretària de Medi Ambient del PP de Catalunya, càrrec que compaginarà amb el nou d'Organització.

Fins ara, Eva García formava part del Comitè Executiu del PP de Catalunya i del de Barcelona en el que ocupava els càrrecs de Secretària Territorial, Electoral i Medi Ambient. Segons ha manifestat “és el major repte que he hagut d'afrontar com a càrrec del meu partit. Si bé és cert que he tingut responsabilitats parlamentàries, aquest és el càrrec de partit més important que he tingut mai i espero ser capaç de complir amb totes les obligacions que suposa".

García ha afegit "m'honora que tant el nou President com el nou Secretari Provincial hagin confiat en mi per ser la número 3 del meu partit de tota la província de Barcelona. Començo una nova etapa amb molta il.lusió i sóc conscient de la importancia que suposa aquesta tasca dintre d’un partit polític.”,

El meu nou càrrec no m'impedirà continuar exercint les meves responsabilitats com Regidor en l'Ajuntament, ha declarat a Mírame.

No hay comentarios: