
La Direcció General de Qualitat i Avaluació Ambiental del Ministeri de Medi Ambient ha fet arribar el document al Consistori per determinar si el projecte s’ha de sotmetre o no al procediment d’avaluació d’impacte ambiental, donat que presenta variacions del traçat respecte a l’estudi informatiu ja aprovat.
Segons indica el document ambiental, durant la redacció del projecte de construcció del tram Nus de la Trinitat – Montcada i Reixac de la Línia d’Alta Velocitat (LAV) es va detectar que el soterrament de la línia d’ample convencional Barcelona – Portbou, prevista a l’estudi informatiu i que havia de desenvolupar-se dins del projecte d’Alta Velocitat, presentava interferències importants amb el viaducte existent que permet la cruïlla amb l’autopista C-33.
El traçat sota terra començarà a Vallbona, creuarà Can Sant Joan, Montcada Centre, passarà sota el Ripoll, i sortirà a la superfície al Pla d’en Coll, entre el carrer Segre i el Torrent de Can Paiàs.
El projecte inclou també la construcció d’una nova estació a Montcada Centre.
No hay comentarios:
Publicar un comentario