Plànol del tramvia proposat entre Montcada i la UAB
Foto: GISA Cerdanyola.info
El Consell d’Administració de l’empresa pública Gisa ha adjudicat els estudis informatiu i d'impacte ambiental del tramvia Montcada-Cerdanyola. En concret les adjudicacions han estat la redacció de l’estudi informatiu a l'empresa Sener, Ingeniería y Sistemas per un import de 203.300 euros i a l'empresa Entorn Enginyeria i Serveis l'estudi d'impacte ambiental, per 52.980 euros.
El futur tramvia tindrà una línia amb una longitud aproximada de 10 km entre Montcada i el campus de la UAB i disposarà d'entre 12 a 18 parades, inclosos els intercanviadors amb FGC i Rodalies-RENFE.
El nou sistema de tramvia donarà servei als nuclis existents de Montcada, Ripollet i Cerdanyola, però també zones estratègiques com el Parc Tecnològic del Valllès, el futur Centre Direccional o el campus universitari i connectarà amb la xarxa de rodalies a les estacions de Cerdanyola, Cerdanyola Universitat i la de Montcada-Ripollet (corredor de Vic) o de Montcada-Santa Maria (línia de Manresa), a més d'amb l'estació dels Ferrocarrils de la Generalitat en la UAB. A més, es preveu que connecti amb les actuacions futures del túnel de Montcada i el túnel d'Horta per connectar posteriorment amb la xarxa de transport públic de la ciutat de Barcelona.
El futur tramvia tindrà una línia amb una longitud aproximada de 10 km entre Montcada i el campus de la UAB i disposarà d'entre 12 a 18 parades, inclosos els intercanviadors amb FGC i Rodalies-RENFE.
El nou sistema de tramvia donarà servei als nuclis existents de Montcada, Ripollet i Cerdanyola, però també zones estratègiques com el Parc Tecnològic del Valllès, el futur Centre Direccional o el campus universitari i connectarà amb la xarxa de rodalies a les estacions de Cerdanyola, Cerdanyola Universitat i la de Montcada-Ripollet (corredor de Vic) o de Montcada-Santa Maria (línia de Manresa), a més d'amb l'estació dels Ferrocarrils de la Generalitat en la UAB. A més, es preveu que connecti amb les actuacions futures del túnel de Montcada i el túnel d'Horta per connectar posteriorment amb la xarxa de transport públic de la ciutat de Barcelona.
No hay comentarios:
Publicar un comentario