L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) s’ha afegit a la campanya de l’Agència Catalana del Consum (ACC) de la Generalitat de Catalunya per oferir assessorament a aquelles persones que hagin estat afectades pel temporal de vent del passat cap de setmana.
L’organisme ha elaborat un decàleg de recomanacions per a les persones que han patit danys en béns i/o talls dels subministraments d’aigua, llum o telèfon. Entre els consells, l’ACC informa que en el cas que el sinistre hagués ocorregut en una zona geogràfica amb vents iguals o superiors a 135km/hora, les asseguradores tenen l’obligació de comunicar el sinistre al Consorci de Compensació d’Assegurances i serà aquesta entitat que, d’acord amb el seu reglament, es farà càrrec d’indemnitzar els danys. En el cas de tenir una pòlissa que cobreixi els béns danyats, és recomanable fer fotos d’aquests i guardar els justificants de les despeses urgents que es tinguin. A més, cal comunicar el més aviat possible el sinistre a l’entitat asseguradora. Només es podrà aconseguir una indemnització si el bé sinistrat estava assegurat en els dies del temporal.
En el cas de les persones a les que encara no li hagin restablert adequadament alguns serveis de subministrament, han de contactar amb la companyia mitjançant els canals d’atenció al client i, en el cas de no rebre una resposta satisfactòria de l’empresa subministradora o de l’asseguradora, es recomana adreçar-se a l’OMIC per rebre assessorament sobre el procediment a seguir.
L’OMIC es troba a la Casa de la Vila (C. Major, 32) i l’horari d’atenció al públic és els dilluns de 10 a 13h i de 15 a 19h i de dimarts a divendres de 8 a 15h.
23h del 3 de diciembre, en el cementerio de Montcada
-
Recuerdos de la Historia de Montcada i Reixac aparecidos hoy en ABC
digital, relacionado con el asesinato del Obispo Irurita de Barcelona.
http://www.reli...
Hace 12 años
No hay comentarios:
Publicar un comentario