viernes, 2 de octubre de 2009

RIPOLLET: Inici del procés de participació ciutadana per a l'Agenda 21 Local

Aquest mes d'octubre començarà el procés de participació ciutadana per a l'aprovació del Pla d'Acció Local per a la sostenibilitat, conegut com Agenda 21 Local.
Es tracta d'elaborar un document que desenvolupi un pla estratègic municipal basat en la integració, amb criteris sostenibles, de les polítiques ambientals, territorials, econòmiques i socials del municipi.

La presentació del procés participatiu, que vol comptar amb la implicació dels ciutadans i ciutadanes, tindrà lloc el proper dijous, 8 d'octubre, a les 19.30h, a la Casa de Natura.

Ripollet.cat

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este es el espacio para hacer sus comentarios, le rogamos se exprese con respeto, de lo contrario nos veremos en la obligación de no publicarlos.

Gracias por participar.
Mírame