martes, 13 de octubre de 2009

CERDANYOLA: OPINION CIUDADANA: Deixem-nos d'històries

Deixem-nos d'històries.

La situació política local és d'opereta, resulta que ens han venut durant sis anys que ICV-EUIA i CiU tenien un projecte de ciutat i resulta que eren mitja dotzena, a quin més agosarat que l'altre, a quin més partidista i menys coherent.

Amb una ciutat que en el 2007 exigia un exercici de responsabilitat i de bona gestió la resposta dels partits en el govern no ha estat digne i mereix una contundent reprovació. Al front d'aquest exercici de irresponsabilitat i incompetència tenim al fins ara alcalde, que sembla que ara s'ha despertat d'un mal somni, en el que ell mateix s'ha ficat. A aquestes alçades està clar que menteix i ens enganya quan diu que ho feia per que tenia un projecte de ciutat, l'únic que els fets d'ara evidencien és que tenia un projecte personal i que la ciutat era un tema secundari, crec que la Consol ho deixa ben clar a seva la roda de premsa.

Estic convençut que els dos líders (la Consol i Antoni Morral) davant l'espectacle que ens venen donant en els últims quatre anys, tan en actes públics, com en rodes de premsa i també en els Plens, l'únic camí que els queda és plegar i deixar pas a altres persones que realment posin la ciutat pel davant dels seus interessos. El panorama que han deixat aquests dos personatges i els seus col•laboradors es desolador, el proper equip de govern no li quedarà més remei que incrementar impostos reduir la despesa municipal i intentar posar ordre en un Ajuntament absolutament despistat que fa temps que la bicèfala de facto que es vivia, ha paralitzat en bona part.

Bona sort a qui li toqui.

Xavier Noval Rodriguez- Cerdanyola
Cerdanyola.info

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este es el espacio para hacer sus comentarios, le rogamos se exprese con respeto, de lo contrario nos veremos en la obligación de no publicarlos.

Gracias por participar.
Mírame